BANCA CARPATICA
Banca Comercială Carpatica şi Patria Bank confirmă implementarea fuziunii de la data de 1 Mai 2017, ca urmare a finalizării tuturor procedurilor prevăzute de lege şi în acord cu proiectul de fuziune aprobat de acţionarii celor două bănci, se arată într-un comunicat.
 
“Cele două bănci recomandă tuturor clienţilor să realizeze toate tranzacţiile şi operaţiunile necesare, prin internet banking sau la ghişeu, până în data de 28.04.2017 şi, specific clienţilor Patria Bank,  să se asigure că au intrat în posesia noului card, că au retras numerar suficient pentru a le servi nevoilor care pot apărea în perioada întreruperii temporare a funcţionării cadurilor precum şi că şi-au informat angajatorul, în cazul persoanelor fizice, şi partenerii, în cazul persoanelor juridice, asupra noilor conturi IBAN valabile de la data fuziunii”, anunţă cele două bănci.
 
Totodată, odată cu implementarea efectivă a fuziunii în data de 1 mai 2017, intră în vigoare noile Condiţii Generale Bancare aplicabile tuturor clienţilor băncilor fuzionate.
 
Implementarea efectivă a fuziunii presupune o serie de procese complexe care vor avea loc la finalul lunii aprilie şi începutul lunii mai (între 28.04 – 02.05.2017), procese ce vor determina întreruperi temporare în furnizarea anumitor servicii.
Iată care va fi programul celor două bănci în perioada următoare.
 
Clienţii Băncii Comerciale Carpatica
 
-           Programul de lucru cu publicul în unităţile Băncii Comerciale Carpatica va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 16:00
 
-           Vor putea folosi fără întrerupere cardurile actuale
 
-           Serviciul de internet banking nu va fi disponibil din 28.04.2017 începand cu ora 15:00 şi până în data de 02.05.2017, ora 08:00.
 
Clienţii Patria Bank
 
-           Programul de lucru cu publicul în unităţile Patria Bank va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 14:00
 
-           Vor putea folosi cardurile actuale până la data de 01.05.2017, ora 23:30, iar începând cu data de 02.05.2017, ora 08:00 vor putea fi folosite noile carduri distribuite în lunile decembrie şi ianuarie. Platforma de carduri nu va fi disponibilă în intervalul 01.05.2017, ora 23:30  - 02.05.2017, ora 8:00.
 
-           Serviciul de internet banking şi mobile banking vor fi disponibile exclusiv până în data de 28.04.2017, ora 11:00, devenind indisponibile după această dată. Ulterior, din 02.05.2017, începând cu ora 09:00 clienţii pot folosi noua platformă de internet banking, prin contactarea prealabilă a Departamentului Relaţii Clienţi pentru primirea tuturor detaliilor privind autentificarea în aplicaţie.
 
-           Ȋncepand cu 01.05.2017 noile conturi IBAN comunicate clienţilor încă din noiembrie 2016 vor intra în vigoare, vechile conturi fiind automat închise. Clienţii pot afla noul cont în timp real folosind convertorul IBAN pus la dispoziţie pe site-ul fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro  

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează